SARO SR-420 DİZEL JENERATÖR



Notice: Undefined index: kategori in /var/www/saroyeni/urundetay.wscode on line 157
:

MODEL SR-420
PRIME 305KW/381KVA
STANDBY 336KW/420KVA
KABİN ÖLÇÜLERİ(mm) 3980 x 1250 x 2060
AĞIRLIK(kg) 4500
                   
                   
STANDART ÖZELLİKLER  
Motor: Ricardo R6D12D320A
Radiator 40°C max,fanlar kayış yardımı ile çalışır,
Akü alternatör yardımı ile şarj olur..
Alternatör (M400),Tek yataklı IP23,
Yalıtım sınıfı H / H
Su ısıtıcı ve Yağ ısıtıcı (isteğe bağlı)
Kuru tip hava filtresi, yakıt filtresi, yağ filtresi
Ana hat devre kesici 12V pil, raf ve kablo
Esnek egzoz borusu, egzoz sifonu, flanş, susturucu.Ses izalasyonlu.
Kullanım kılavuzu
                   
JENERATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ
MOTOR ÖZELLİKLERİ            
DİZEL MOTOR R6D12D320A
Motor Karakterleri Su soğutmalı , Sıralı , 4 zamanlı , direkt enjeksiyonlu , 1500 rpm’de
Çıkış Voltajı 230/400V
Rated Output 352KW
Soğutma Kapasitesi 25 L
Slindir Sayısı ve Dizilişi 6-Teksıra
Faz Sayısı 3
Çalışma Frekansı 50 Hz
Motor Elektik Çekiş Sistemi 24V
Havalandırma Turbocharged&after cooler
Hacmi (litre) 6.75
Sıkıştırma oranı 18:01
Çap (mm) * inme (mm) 105×130
Yakıt Tüketimi Standby 71,44 l/h
Yakıt Tüketimi %100 63,22 l/h
Yakıt Tüketimi %80 50,58 l/h
Yakıt Tüketimi %50 34,77 l/h
Yakıt Tankı Kapasitesi 300 L
Motor Yağı Tüketimi(g/kW.h) ≤ 0,6
Milinin dönüş yönü Çıkış tarafındaki saat yönünün tersine
Soğutma Yöntemi Su Soğutmalı
Yağlama Yöntemi Basınç ile püskürtmeli
Yağ Kapasitesi 18 Lt
Çalıştırma Yöntemi Elektrikli Başlangıç Akü Yardımı İle
Jeneratör Kabinsiz Ölçü 3000 x 1250 x 1800
                   
                   
ALTERNATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ
ALTERNATÖR ÖZELLİKLERİ            
Model M400
Çıkış Voltajı 230/400
Frekans 50 Hz
Voltaj regülasyonu 0,5 ±%
Standby Power 420 kVa
Continuous Power 381 kVa

 

MONTAJ              
Motor ve alternatör bir SAE flanş vasıtasıyla bağlanıp kapatılır.
Tam dönme analizi hiçbir zararlı titreşim meydana gelemecek şekilde kontol edilerek yapılmıştır.
Anti-titreşim takozları, motor ve alternatör ayakları şase arasına yapıştırılmıştır.
Lastik diyagonal izolatörleri özel motor ve alternatör titreşimi azaltmak için tasarlanmıştır ve
gerilim ve jeneratörün harmonik çıkışının bozulmasını önlemek için yapılmıştır.
Gölgelik fabrikasyon bütün demir ve çelik yüzeylerin kum, kumlama kaplama ile yapılmıştır.
Mükemmel korozyon direnç bir yüzey sağlayan polyester toz boya ile kaplanmıştır.

 

KONTROL SİSTEMİ

D300 - DATAKOM

  • 4 bant GPRS modem(isteğe bağlı)
  • USB Device
  • RS-232 (2400-57600baud)
  • J1939-CANBUS
  • GPS support
  • Merkezi internet görüntüleme
  • SMS mesaj gönderme
  • E-mail gönderme
  • PC software: Rainbow Plus
  • Modbus RTU