SARO SR-125 DİZEL JENERATÖR
| GF SERIES DIESEL GENERATING SET | |||||||||
| MODEL | SR-125 | ||||||||
| PRIME | 90,9KW/113,6KVA | ||||||||
| STANDBY | 100KW/125KVA | ||||||||
| KABİN ÖLÇÜLERİ(mm) | 3160 x 1010 x 1700 | ||||||||
| AĞIRLIK(kg) | 1600 | ||||||||
| STANDART ÖZELLİKLER | |||||||||
| Motor:Weifag Motor R6105ZLD | |||||||||
| Radiator 40°C max,fanlar kayış yardımı ile çalışır, | |||||||||
| Akü alternatör yardımı ile şarj olur.. | |||||||||
| Alternatör(SLG274D),Tek yataklı IP21, | |||||||||
| Yalıtım sınıfı H / H | |||||||||
| Su ısıtıcı ve Yağ ısıtıcı (isteğe bağlı) | |||||||||
| Kuru tip hava filtresi, yakıt filtresi, yağ filtresi | |||||||||
| Ana hat devre kesici 12V pil, raf ve kablo | |||||||||
| Esnek egzoz borusu, egzoz sifonu, flanş, susturucu | |||||||||
| Kullanım kılavuzu | |||||||||
| MOTOR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| DİZEL MOTOR | R6105ZLD | ||||||||
| Motor Karakterleri | Su soğutmalı , Sıralı , 4 zamanlı , direkt enjeksiyonlu , 1500 rpm’de | ||||||||
| Çıkış Voltajı | 230/400V | ||||||||
| Başlangıç Güçü | 100KW | ||||||||
| Sürekli Güç | 110KW | ||||||||
| Slindir Sayısı | 6 | ||||||||
| Havalandırma | Turbocharged | ||||||||
| Hacmi (litre) | 6.49 | ||||||||
| Sıkıştırma oranı | 16:01 | ||||||||
| Çap (mm) * inme (mm) | 105×130 | ||||||||
| Max Yüksüz hızı (r / m) | ≤ 1575 | ||||||||
| Min. Yüksüz hızı (r / m) | ≤ 700 | ||||||||
| Yakıt Tüketimi (g / kW.s) | ≤ 224 | ||||||||
| Motor Yağı Tüketimi(g/kW.h) | ≤ 1.63 | ||||||||
| Milinin dönüş yönü | Çıkış tarafındaki saat yönünün tersine | ||||||||
| Soğutma Yöntemi | Su Soğutmalı | ||||||||
| Yağlama Yöntemi | Basınç ile püskürtmeli | ||||||||
| Çalıştırma Yöntemi | Elektrikli Başlangıç | ||||||||
| ALTERNATÖR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| Model | SLG274D | ||||||||
| Sürekli Çıkış (KW / KVA) | 96 KW/120 KVA | ||||||||
| Karakterler | 4 Kutuplu, Döner Alan, Fırçasız, Kendinden heyecanlı, H sınıfı izolasyon, IP21, AVR.440,12 Sargı uçları | ||||||||
| Voltaj regülasyonu | % 4, motor regülatörü 1,0 ±% | ||||||||
| Dalga bozulma | Yüksüz <% 1.5 ve dengeli doğrusal yük olmayan çarpıtarak <% 5 | ||||||||
| THF/TIF | < 2%/< 50 | ||||||||
| MONTAJ | |||||||||
| Motor ve alternatör bir SAE flanş vasıtasıyla bağlanıp kapatılır. | |||||||||
| Tam dönme analizi hiçbir zararlı titreşim meydana gelemecek şekilde kontol edilerek yapılmıştır. | |||||||||
| Anti-titreşim takozları, motor ve alternatör ayakları şase arasına yapıştırılmıştır. | |||||||||
| Lastik diyagonal izolatörleri özel motor ve alternatör titreşimi azaltmak için tasarlanmıştır ve | |||||||||
| gerilim ve jeneratörün harmonik çıkışının bozulmasını önlemek için yapılmıştır. | |||||||||
| Gölgelik fabrikasyon bütün demir ve çelik yüzeylerin kum, kumlama kaplama ile yapılmıştır. | |||||||||
| Mükemmel korozyon direnç bir yüzey sağlayan polyester toz boya ile kaplanmıştır. | |||||||||

