SARO SR-175 DİZEL JENERATÖR
GF SERIES DIESEL GENERATING SET | |||||||||
MODEL | SR-175 | ||||||||
PRIME | 127KW/159KVA | ||||||||
STANDBY | 140KW/175KVA | ||||||||
KABİN ÖLÇÜLERİ(mm) | 3160 x 1010 x 1700 | ||||||||
AĞIRLIK(kg) | 1700 | ||||||||
STANDART ÖZELLİKLER | |||||||||
Motor:Weifag Motor R6105IZLD | |||||||||
Radiator 40°C max,fanlar kayış yardımı ile çalışır, | |||||||||
Akü alternatör yardımı ile şarj olur.. | |||||||||
Alternatör(SLG274E),Tek yataklı IP21, | |||||||||
Yalıtım sınıfı H / H | |||||||||
Su ısıtıcı ve Yağ ısıtıcı (isteğe bağlı) | |||||||||
Kuru tip hava filtresi, yakıt filtresi, yağ filtresi | |||||||||
Ana hat devre kesici 12V pil, raf ve kablo | |||||||||
Esnek egzoz borusu, egzoz sifonu, flanş, susturucu | |||||||||
Kullanım kılavuzu | |||||||||
JENERATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ | |||||||||
MOTOR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
DİZEL MOTOR | R6105IZLD | ||||||||
Motor Karakterleri | Su soğutmalı , Sıralı , 4 zamanlı , direkt enjeksiyonlu , 1500 rpm’de | ||||||||
Çıkış Voltajı | 230/400V | ||||||||
Başlangıç Gücü | 132KW | ||||||||
Sürekli Güç | 145KW | ||||||||
Silindir Sayısı | 6 | ||||||||
Elektrik gücü | 235 A | ||||||||
Havalandırma | Turbocharged&intercooler | ||||||||
Hacmi (litre) | 6.49 | ||||||||
Sıkıştırma oranı | 16:01 | ||||||||
Çap (mm) * inme (mm) | 105×135 | ||||||||
Max Yüksüz hızı (r / m) | ≤ 1575 | ||||||||
Min. Yüksüz hızı (r / m) | ≤ 700 | ||||||||
Yakıt Tüketimi (g / kW.s) | ≤ 232 | ||||||||
Motor Yağı Tüketimi(g/kW.h) | ≤ 1.63 | ||||||||
Milinin dönüş yönü | Çıkış tarafındaki saat yönünün tersine | ||||||||
Soğutma Yöntemi | Su Soğutmalı | ||||||||
Yağlama Yöntemi | Basınç ile püskürtmeli | ||||||||
Çalıştırma Yöntemi | Elektrikli Başlangıç | ||||||||
ALTERNATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ | |||||||||
ALTERNATÖR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
Model | SLG274E | ||||||||
Sürekli Çıkış (KW / KVA) | 128 KW/160 KVA | ||||||||
Karakterler | 4 Kutuplu, Döner Alan, Fırçasız, Kendinden heyecanlı, H sınıfı izolasyon, IP21, AVR.440,12 Sargı uçları | ||||||||
Voltaj regülasyonu | % 4, motor regülatörü 1,0 ±% | ||||||||
Dalga bozulma | Yüksüz <% 1.5 ve dengeli doğrusal yük olmayan çarpıtarak <% 5 | ||||||||
THF/TIF | < 2%/< 50 | ||||||||
MONTAJ | |||||||||
Motor ve alternatör bir SAE flanş vasıtasıyla bağlanıp kapatılır. | |||||||||
Tam dönme analizi hiçbir zararlı titreşim meydana gelemecek şekilde kontol edilerek yapılmıştır. | |||||||||
Anti-titreşim takozları, motor ve alternatör ayakları şase arasına yapıştırılmıştır. | |||||||||
Lastik diyagonal izolatörleri özel motor ve alternatör titreşimi azaltmak için tasarlanmıştır ve | |||||||||
gerilim ve jeneratörün harmonik çıkışının bozulmasını önlemek için yapılmıştır. | |||||||||
Gölgelik fabrikasyon bütün demir ve çelik yüzeylerin kum, kumlama kaplama ile yapılmıştır. | |||||||||
Mükemmel korozyon direnç bir yüzey sağlayan polyester toz boya ile kaplanmıştır. |