SARO SR-420 DİZEL JENERATÖR
| MODEL | SR-420 | ||||||||
| PRIME | 305KW/381KVA | ||||||||
| STANDBY | 336KW/420KVA |
| KABİN ÖLÇÜLERİ(mm) | 3980 x 1250 x 2060 | ||||||||
| AĞIRLIK(kg) | 4500 | ||||||||
| STANDART ÖZELLİKLER | |||||||||
| Motor: Ricardo R6D12D320A | |||||||||
| Radiator 40°C max,fanlar kayış yardımı ile çalışır, | |||||||||
| Akü alternatör yardımı ile şarj olur.. | |||||||||
| Alternatör (M400),Tek yataklı IP23, | |||||||||
| Yalıtım sınıfı H / H | |||||||||
| Su ısıtıcı ve Yağ ısıtıcı (isteğe bağlı) | |||||||||
| Kuru tip hava filtresi, yakıt filtresi, yağ filtresi | |||||||||
| Ana hat devre kesici 12V pil, raf ve kablo | |||||||||
| Esnek egzoz borusu, egzoz sifonu, flanş, susturucu.Ses izalasyonlu. | |||||||||
| Kullanım kılavuzu | |||||||||
| JENERATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| MOTOR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| DİZEL MOTOR | R6D12D320A | ||||||||
| Motor Karakterleri | Su soğutmalı , Sıralı , 4 zamanlı , direkt enjeksiyonlu , 1500 rpm’de | ||||||||
| Çıkış Voltajı | 230/400V | ||||||||
| Rated Output | 352KW | ||||||||
| Soğutma Kapasitesi | 25 L | ||||||||
| Slindir Sayısı ve Dizilişi | 6-Teksıra | ||||||||
| Faz Sayısı | 3 | ||||||||
| Çalışma Frekansı | 50 Hz | ||||||||
| Motor Elektik Çekiş Sistemi | 24V | ||||||||
| Havalandırma | Turbocharged&after cooler | ||||||||
| Hacmi (litre) | 6.75 | ||||||||
| Sıkıştırma oranı | 18:01 | ||||||||
| Çap (mm) * inme (mm) | 105×130 | ||||||||
| Yakıt Tüketimi Standby | 71,44 l/h | ||||||||
| Yakıt Tüketimi %100 | 63,22 l/h | ||||||||
| Yakıt Tüketimi %80 | 50,58 l/h | ||||||||
| Yakıt Tüketimi %50 | 34,77 l/h | ||||||||
| Yakıt Tankı Kapasitesi | 300 L | ||||||||
| Motor Yağı Tüketimi(g/kW.h) | ≤ 0,6 | ||||||||
| Milinin dönüş yönü | Çıkış tarafındaki saat yönünün tersine | ||||||||
| Soğutma Yöntemi | Su Soğutmalı | ||||||||
| Yağlama Yöntemi | Basınç ile püskürtmeli | ||||||||
| Yağ Kapasitesi | 18 Lt | ||||||||
| Çalıştırma Yöntemi | Elektrikli Başlangıç Akü Yardımı İle | ||||||||
| Jeneratör Kabinsiz Ölçü | 3000 x 1250 x 1800 | ||||||||
| ALTERNATÖR’ÜN GENEL ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| ALTERNATÖR ÖZELLİKLERİ | |||||||||
| Model | M400 | ||||||||
| Çıkış Voltajı | 230/400 | ||||||||
| Frekans | 50 Hz | ||||||||
| Voltaj regülasyonu | 0,5 ±% | ||||||||
| Standby Power | 420 kVa | ||||||||
| Continuous Power | 381 kVa | ||||||||
| MONTAJ | |||||||||
| Motor ve alternatör bir SAE flanş vasıtasıyla bağlanıp kapatılır. | |||||||||
| Tam dönme analizi hiçbir zararlı titreşim meydana gelemecek şekilde kontol edilerek yapılmıştır. | |||||||||
| Anti-titreşim takozları, motor ve alternatör ayakları şase arasına yapıştırılmıştır. | |||||||||
| Lastik diyagonal izolatörleri özel motor ve alternatör titreşimi azaltmak için tasarlanmıştır ve | |||||||||
| gerilim ve jeneratörün harmonik çıkışının bozulmasını önlemek için yapılmıştır. | |||||||||
| Gölgelik fabrikasyon bütün demir ve çelik yüzeylerin kum, kumlama kaplama ile yapılmıştır. | |||||||||
| Mükemmel korozyon direnç bir yüzey sağlayan polyester toz boya ile kaplanmıştır. | |||||||||
KONTROL SİSTEMİ
D300 - DATAKOM
- 4 bant GPRS modem(isteğe bağlı)
- USB Device
- RS-232 (2400-57600baud)
- J1939-CANBUS
- GPS support
- Merkezi internet görüntüleme
- SMS mesaj gönderme
- E-mail gönderme
- PC software: Rainbow Plus
- Modbus RTU
